Kuldīgas restorānu nedēļas logo
TasteKuldiga logo izmanto Annas Orniņas veidoto pilsētas simbolu – seno tiltu, noliekot to burtiski “uz šķīvja”. Ēst, bet ar stilu un izsmalcināti – oficianta melnā “tauriņa” kaklasaites siluets un visā pasaulē atpazīstamais dakšiņas un naža siluets. Balti melnās krāsas turpina elegantu, dormālu tēmu – kā balts galdauts vai krekls un kaklasaite. Pārsvarā tiek lietots centrētā kompozīcijā ēdienkartēs, kultūras ceļvežos, mājaslapā utl.
Pasākums tika rīkots jau 5 reizes ar dažādām ēdienkartes tēmām: Vietējais Produkts, Bērnības garša, Kods: Oranžs, Maģiski Violets un Kaņepe.
Parasti restorānu nedēļa notiek skolēnu brīvlaikā pavasarī un rudenī, piedaloties 10-15 restorāniem un kafejnīcām, piedāvājot speciāli izvēlētai tēmai veltītus izsmalcinātus ēdienus par plašai publikai pieejamām cenām – 12, vai 15 EUR (par 2 vai 3 ēdienu maltīti), popularizējot vietējo produktu un restorānu kultūru.
Pasākuma mājaslapa: tastekuldiga.lv
FB: tastekuldiga
Instagram: tastekuldiga